قوانین و مقررات عمومی:

۱. وب‌سایت qalibafi.ir  طبق قوانین جهوری اسلامی ایران، قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند و کاربران محترم موظفند هیچ‌گونه مطلب سیاسی یا مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند.
۲. حقوق معنوی فیلم های آموزشی که جهت دانلود بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌سایتqalibafi.ir است؛ وب‌سایت qalibafi.ir حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
۳. فیلم های آموزشی که توسط qalibafi.ir تولید و عرضه می‌شوند؛ صرفا جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از فیلم ها و اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌سایت qalibafi.ir توسط فرد حقیقی یا حقوقی، پیگرد قانونی خواهد داشت. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتیqalibafi.ir و لینک به مطلب ذکر شده و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌سایت مجاز است .
4. qalibafi.ir مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سايت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسط گروهqalibafi.ir تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ تایید یا ارتباط ما با تولیدکنندگان آن‌ها نیست.

2 پاسخ
  1. آقای سید فخرالدین سید احمدی
    آقای سید فخرالدین سید احمدی گفته:

    سلام خسته نباشید البته من هنوز به اینترنت وارد نیستم به زبان ساده‌تر زود گم میشم خلاصه ایمیل یادم میره وبقیه مسائل دیگه ولی دیدگاهم نسبت به این سایت وسایتهایی که در راستای آموزش واشتغال زایی خانواده‌ها زحمت می‌کشند خیلی خوبه و به نظرم صنعت فرش خیلی با ارزشه وبا تلاش ارزشش را نگهداریم.

    پاسخ
    • moeini
      moeini گفته:

      سلام بر شما بزرگوار
      ممنون از حضور گرمتون در وب سایت قالی بافی
      سپاس از حسن توجهتون
      ما هم برای شما علاقه مندان به هنر قالی بافی، آرزوی موفیت روزافزون همراه با دل خوش داریم.
      پاینده باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − = 8